اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی

هدف از این مقاله بررسی اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 18
فرمت فایل pdf
حجم فایل 388 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی

چکیده
توسعه­های ­برند، یک استراتژی مشهور برای شرکت­ها از سال­ها پیش بوده است. موفقیت آن وابسته به پذیرش و ارزیابی مصرف­کنندگان از توسعه­برند می­باشد. در این پژوهش با توجه به نقش بسیار حیاتی برند به­تحلیل نقش ارزش­ویژه­برند بر ارزیابی نگرش­مصرف­کنندگان از توسعه­برند لاستیک­بارز در شهر کرمان پرداخته شده است. جامعه آماری در این تحقیق مصرف­کنندگان لاستیک بارز در شهر کرمان بوده و برای به دست آوردن حجم نمونه، از فرمول جامعه نامحدود و روش نمونه­گیری تصادفی­ساده استفاده شده است که حجم نمونه پس از انجام محاسبات آماری 171 می­باشد.
ابزار گردآوری­اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه استاندارد بوده که برای پایایی آن از ضریب­آلفای­کرونباخ استفاده شده است. همچنین در این تحقیق با استفاده از مدل­سازی معادلات ساختاری (SEM) به بررسی روابط علی بین ابعاد ارزش­ ویژه ­برند و ارزیابی نگرش ­مصرف­کنندگان از توسعه ­برند پرداخته و میزان تطابق مدل آکر در صنعت مذکور مورد سنجش قرار گرفته است. یافته­ ها نشان می­دهد که ارزش­ویژه­برند تأثیر معناداری بر ارزیابی نگرش ­مصرف ­کنندگان از توسعه ­برند دارد. این در حالی است که تأثیر دو عامل آگاهی از برند و وفاداری­ برند نسبت به سایر عوامل بیشتر بوده است.
کلیدواژه ها
ارزش وِیژه برند
وفاداری برند
توسعه برند

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از …

توسط فیض – ‏2014
جامعه آماری در این تحقیق مصرفکنندگان لاستیک بارز در شهر کرمان بوده و برای به دست آوردن حجم نمونه، از … اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی … فصلنامه علوم مدیریت ایران، 5(20)، 89-69.

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از …

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی. نویسنده: فیض، داود؛ دهقانی سلطانی، مهدی؛. بهار و تابستان 1393 – شماره …

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از …

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی دسته: مدیریت بازدید: 2 بار فرمت فایل: pdf حجم فایل: 388 کیلوبایت

اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از …

عنوان این مقاله : اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند محصولات لاستیک ایرانی. هدف از این مقاله بررسی اثر ارزش ویژه برند بر ارزیابی …

اویرایش شده بررسی تاثیر نگرش نسبت به توسعه برند بر …

مدلی برای تبیین نگرش مصرف‌کننده نسبت به توسعه برند بر مبنای تصویر … بررسی نحوه گسترش گروهی از پزشکان ایرانی نسبت به مقوله یوتانازی … بررسی عوامل موثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه نام و نشان تجاری محصولات لاستیک … اثرات ویژگی های فردی )از جمله نیاز به منحصر به فرد بودن، آگاهی ارزش، حساسیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *