ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

هدف از این مقاله ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 24
فرمت فایل pdf
حجم فایل 363 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16

ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

(مطالعه موردی:برند گوشی های تلفن همراه)
چکیده:
در دنیای امروز بازارها به شدت رقابتی شده و مشتریان در کانون توجه شرکت‌ها قرار دارند. در بازارهای مصرفی، برندها نقاط اصلی تمایز میان ارائه‌های رقابتی می‌باشند. هر چه ارزش برند در ذهن مشتری بیشتر باشد، شرکت می‌تواند در سایه آن منافع بیشتری کسب کند. ارزش ویژه برند یکی از دارایی‌هایی است که هم ارزش شرکت را حفظ می‌کند و هم وفاداری مشتریان به دنبال دارد، از این رو برای موفقیت شرکت‌ها مهم و حیاتی می‌باشد. هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند می‌باشد. جهت بررسی مدل و فرضیات مطرح شده، با استفاده از پرسشنامه داده‌ها از 384 نفر از کاربران تلفن‌همراه جمع‌آوری شد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها و تایید مدل از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تاییدی (CFA) استفاده شده است و براساس نتایج تحلیل مسیر، ارتباط میان متغیرهای مدل بررسی شده است. یافته‌های پژوهش حاکی از تأثیر مثبت عناصر آمیخته بازاریابی بر ابعاد ارزش ویژه برند می‌باشد. همچنین سه بعد ارزش ویژه برند شامل وفاداری، تصویر و کیفیت دارای تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند می‌باشند، اما بعد آگاهی دارای تأثیر معناداری بر ارزش ویژه برند نمی‌باشد.
واژه های کلیدی:

ارزش ویژه برند

آمیخته بازاریابی

برند گوشی های تلفن همراه

ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه …

حجم فایل: 363 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 16. هدف از این مقاله ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند گوشی های تلفن همراه می باشد …

ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه …

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ – ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر …

ارزیابی اثرات عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند | …

۹ مهر ۱۳۹۶ – دانلود مقاله رشته مدیریت بازرگانی ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی:برند گوشی های تلفن همراه) چکیده: …

ارزیابی اثرات عناصر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند – …

۱۰ مهر ۱۳۹۶ – Previous ارزیابی اثرات علل برگزیده آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند · Next پروپوزال ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند …

ارزیابی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه …

۱۳ آبان ۱۳۸۷ – در این تحقیق به بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی برروی ارزش ویژه مارک تجاری پرداخته شده است. عناصر آمیخته بازاریابی در این …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *