عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

دانلود مقاله عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 16
فرمت فایل doc
حجم فایل 305 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود مقاله پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

چکیده
امروزه بازاریابان با شناسایی نیازهای بالقوه مصرف‌کنندگان، گونه‌ای از بازاریابی به نام بازاریابی سبز را بنا نهادند که یکی از مهمترین مقوله‌های آن که در بازاریابی عصر حاضر به سازمان‌ها در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک می‌کند، برندسازی سبز است. در واقع، یکی از ضروریات موفقیت در کسب و کار رقابتی عصر حاضر، شناسایی عواملی است که بر ارزش ویژه برند سبز مؤثر هستند. از این‌رو هدف پژوهش حاضر، بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش، تمامی خریداران محصولات و لوازم خانگی الکترونیکی در سطح شهر رشت را در بر می‌گیرد.
برای انتخاب نمونه از روش نمونه‌گیری در دسترس استفاده شده است. جهت جمع آوری داده‌ها از پرسشنامه استاندارد و به منظور تحلیل داده‌ها و همچنین آزمون فرضیه‌های تحقیق از روش مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی می‌باشد. نتایج حاصل از پژوهش گویای این امر است که رضایت سبز، وفاداری سبز، اعتماد سبز و تمایل به برند سبز عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند سبز به شمار می‌روند. به‌علاوه، رضایت سبز تاثیر مثبتی بر وفاداری سبز و تمایل به برند سبز دارد اما تاثیر آن بر اعتماد سبز تایید نشد. همچنین اعتماد سبز، تمایل به برند سبز و رضایت سبز نیز بر وفاداری سبز تاثیر مثبت داشتند و در نهایت نیز، تاثیر مثبتی از جانب وفاداری سبز بر ارزش ویژه برند سبز یافت شد.
کلیدواژه ها
بازاریابی سبز
ارزش ویژه برند
مصرف‌کننده سبز

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز – بررسی‌های بازرگانی

امروزه بازاریابان با شناسایی نیازهای بالقوه مصرف‌کنندگان، گونه‌ای از بازاریابی به نام بازاریابی سبز را بنا نهادند که یکی از مهمترین مقوله‌های آن که در بازاریابی …

عوامل موثر بر ارزش ويژه برند سبز – Magiran

از اين رو هدف پژوهش حاضر، بررسي عوامل موثر بر ارزش ويژه برند سبز مي باشد. جامعه آماري اين پژوهش، تمامي خريداران محصولات و لوازم خانگي الكترونيكي در سطح شهر …

عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز – پایگاه مجلات تخصصی نور

کامبیز شاهرودی,امین محمدی آلمانی,امیر پورناصرانی ; مجله: بررسی های بازرگانی ; فروردین و اردیبهشت 1393 – شماره 64 ;

بررسی عوامل موثر بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز – سیویلیکا

نسخه قابل چاپ خلاصه مقاله بررسی عوامل موثر بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز – گواهی پذیرش مقاله در کنفرانس.

مقاله بررسی عوامل موثر بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز – …

مشخصات نویسندگان مقاله بررسی عوامل موثر بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز. مرجان فخارزاده – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشکده اقتصاد مدیریت و علوم …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *