پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

هدف از این پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند شرکت لوازم خانگی پارس خزر می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 7
فرمت فایل doc
حجم فایل 163 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)
مقدمه
نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).
برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).
در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).
یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.
کلمات کلیدی:
ارزش ویژه برند
شرکت پارس خزر
فعالیت های ترفیع
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

بااحترام

آنچه پیش رو دارید یك تحقیق دانشگاهی دوره كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی می باشد كه پیرامون بررسی تاثیر فعالیتهای ترفیع بر ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر، طراحی گردیده است. نظر به اینكه نظرات و دیدگاه های شما از مهمترین منابع اطلاعاتی در پژوهش حاضر می باشند، بدیهی است كه پاسخ های شما راهنمایی بزرگ و ارزنده ای در جهت پیشبرد اهداف تحقیق خواهد بود. امید است با نگاه موشکافانه خود در انتخاب گزینه ها، محقق را در نیل به اهداف تحقیق یاری فرمایید. لازم به ذکر است پاسخهای شما كاملاً محرمانه خواهد ماند و تنها در تحلیل داده ها از آنها استفاده خواهد شد.

پرسشنامه-ارزیابی-اثرات-تبلیغات-تجاری-و-پیشبرد-فروش …

محصولاتی که دارای عبارت ‘پرسشنامه-ارزیابی-اثرات-تبلیغات-تجاری-و-پیشبرد-فروش-بر-خلق-و-حفظ-ارزش-ویژه-برند’ هستند. پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات …

پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش …

۲ روز پیش – عنوان این مقاله : پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند. هدف از این پرسشنامه ارزیابی اثرات …

پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش …

پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند. دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 163 کیلوبایت

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و …

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند. دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 2773 کیلوبایت تعداد صفحات …

پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش …

عنوان این مقاله : پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند. هدف از این پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *