پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

هدف از این پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند شرکتها می باشد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 19
فرمت فایل doc
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

چکیده
یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند.
پرسشنامه شامل 32 سوال می باشد در موضوعات زیر می باشد:
آمیخته بازاریابی
تصویر ذهنی
وفاداری به برند
کیفیت ادراک شده
آگاهی از برند
ارزش ویژه برند 

پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند – شمشک فایل

۵ روز پیش – هدف از این پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند شرکتها می باشد.شامل 32 سوال:آمیخته بازاریابی،تصویر ذهنی،وفاداری به برند و …می باشد.

پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند – onvil

پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند. دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 31 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5. هدف از این شرکتها می باشد.

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند – onvil

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند. دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 886 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 219. هدف از این پایان نامه شرکتها می …

پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند – دانلود پایان …

دسته: مدیریت بازدید: 13 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 31 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5. هدف از این پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند شرکتها می باشد …

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند :: مرجع تحقیق و مقالات

۴ روز پیش – پرسشنامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن. پرسشنامه بررسی ارزش … پرسشنامه ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند. پرسشنامه ارزیابی …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *