پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

هدف از این پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت مورد بررسی قرار می گیرد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 4
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 2

کاربر

دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

چکیده
در سال‌های اخیر موضوع برند و بخصوص ارزش ویژه برند، توجه محققان و دست‌اندرکاران حوزه بازاریابی را به خود جلب کرده است. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان گلستان است. در این پژوهش ارائه اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات استان گلستان ، های وب ، آسیاتک و صبانت مورد مطالعه قرار گرفته اند. روش نمونه گیری تصادفی ساده است و تعداد آن 384 نفر درشهرستان گرگان(مرکز استان گلستان) می باشد که برای خرید برندهای فوق به مراکز ارائه دهنده این خدمات اینترنت پرسرعت مراجعه کرده اند. روش تحقیق از نوع کاربردی بوده و طرح تحقیق آن توصیفی از نوع پیمایشی است. روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه در قالب 29 سوالبوده که با استفاده از روش تحلیل مسیر توسط نرم افزار لیزرل 8 مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
نتایج حاصله نشان داد که متغیرهای خانواده به طور غیر مستقیم با تاثیر گذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه تأثیر گذار است. متغیر دهان به دهان الکترونیکی نیز به گونه ای غیر مستقیم با تاثیرگذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه مؤثر بوده و با آگاهی رابطه ای ندارد و فرضیه فوق رد می گردد. همچنین در این تحقیق تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه برند موثر بوده و رابطه بین آگاهی برند با ارزش ویژه برند تایید نشد.
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
کیفیت درک شده از یک برند
بازار خدمات و اینترنت پرسرعت
ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی
تداعی برند اطلاعات مثبت درباره یک برند

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان …

محصولاتی که دارای عبارت ‘پرسشنامه-علل-تاثیرگذار-بر-ارزش-ویژه-برند-از-نگاه-مشتریان-شرکتهای-ارائه-دهنده-اینترنت’ هستند. پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش …

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان …

پرسشنامه ارزش ویژه برند پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی پرسشنامه ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پرسشنامه …

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان …

۱ روز پیش – عنوان این مقاله : پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت. هدف از این پرسشنامه علل تاثیرگذار بر …

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان …

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت. دسته: مدیریت بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 37 کیلوبایت

پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان …

۱ روز پیش – پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت دسته: مدیریت بازدید: ۵ بار فرمت فایل: doc حجم فایل: ۳۷ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *