بازاریابی اجتماعی و تاثیر آن در صنعت بانکداری

بازاریابی اجتماعی و تاثیر آن در صنعت بانکداری

بازاریابی اجتماعی و تاثیر آن در صنعت بانکداری

تحقیقات بازاریابی در بازارهای داخلی
در این مقاله کوشش شده است که روش‌ها، مفروضات پایه‌ای و مفاهیم اساسی بازاریابی اجتماعی شناسایی شوند و مورد بررسی و مداقه قرار گیرند

مشخصات فایل

تعداد صفحات 18
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی اقتصاد

توضیحات کامل

اصول و تکنیک‌های بازاریابی اجتماعی، بیشتر توسط نهادهایی به کار گرفته می‌شود که در خط مقدم ارتقای سلامت عمومی، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و فقرزدایی قرار دارند. البته، در بسیاری از موارد، از عنوان بازاریابی اجتماعی استفاده نمی‌شود. بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی،‌ مانند بانک جهانی و برخی از واحدهای سازمان ملل، از قبیل یونسکو و سازمان بهداشت جهانی، درگیر فعالیت‌های بازاریابی اجتماعی هستند. در بیشتر موارد، موسساتی که برنامه‌های بازاریابی اجتماعی را به اجرا می‌گذارند، وابسته به دولت هستند.

در این مقاله ضمن بررسی مفهوم بازاریابی اجتماعی به تاثیر آن در صنعت بانکداری نیز خواهیم پرداخت که این نتیجه حاصل می شود که فلسفه بازاریابی اجتماعی در بانک ها این است که مدیران بانک ها باید به مشتریان خود نشان دهند که در کنار منافع بانک، به رفاه آنان و منافع جامعه نیز توجه دارند. در صورتی که بانک ها نتوانند پایبندی خود به مسئولیت های اجتماعی را نشان دهند، بخش مهمی از کارکرد و منافع بازاریابی اجتماعی و تاثر آن بر تقویت خود را از دست خواهند داد.

فهرست مطالب

چكیده. 2

کلید واژه ها :2

مقدمه. 3

بیان مسئله. 4

مفاهیم بازار یابی اجتماعی.. 5

1- تئوری مبادله. 5

2-منفعت طلبی.. 6

3-نظریه سلسله مراتب تاثیرات ارتباطی.. 6

4- رقابت.. 6

تاریخچه بازاریابی اجتماعی.. 7

مفهوم بازاریابی اجتماعی، چگونه توسعه پیدا کرد؟. 8

فلسفه بازاریابی اجتماعی:8

دیدگاه اسلام نسبت به بازاریابی اجتماعی.. 9

بازار یابی اجتماعی و صنعت بانکداری.. 10

پژوهش های مرتبط با موضوع. 12

نتیجه گیری.. 13

پیشنهادات.. 13

منابع 16


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

مفهوم بازاریابی اجتماعی و تاثیر آن در صنعت بانکداری – …

مفهوم بازاریابی اجتماعی و تاثیر آن در صنعت بانکداری مريم اماني[1] ؛ دکتر داريوش زارعي[2]. چکیده: اصول و تکنیک‌های بازاریابی اجتماعی، بیشتر توسط نهادهایی به کار گرفته می‌شود که در خط مقدم ارتقای سلامت عمومی، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و فقرزدایی قرار دارند. البته، در بسیاری از موارد، از عنوان …

بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری؛ ارتباط بین …

۲۷ دی ۱۳۹۴ – بازاریابی اجتماعی یکی از مهم ترین فعالیت ها درزمینه ساخت برند درسازمان های مختلف به ویژه بانک ها محسوب می شود.در یک نگاه کلی می توان اظهار داشت که عواملی مانند حاکمیت نداشتن مشتری دربازار وبی تاثیر بودن تصمیمات آنها دررفتار بانک ها، درنظر نگرفتن ملاحظات زیست محیطی ومسئولیت پذیری اجتماعی …

بازاریابی اجتماعی در صنعت بانکداری | Yashar Azarsaeid | …

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ – بازاریابی اجتماعی یکی از مهم ترین فعالیت ها درزمینه ساخت برند درسازمان های مختلف به ویژه بانک ها محسوب می شود.در یک نگاه کلی می توان اظهار داشت که عواملی مانند حاکمیت نداشتن مشتری دربازار وبی تاثیر بودن تصمیمات آنها دررفتار بانک ها، درنظر نگرفتن ملاحظات زیست محیطی ومسئولیت پذیری اجتماعی …

بازاریابی اجتماعی و نقش آن در تقویت برند بانکها » اخبار …

بازاریابی اجتماعی مهمترین بخش بازاریابی در زمینه ساخت برند در کشور است. در یک نگاه کلی می توان اظهار داشت که عواملی مانند حاکمیت نداشتن مشتری در بازار و بی تاثیر بودن تصمیمات آنها در رفتار بانک ها، در نظر نگرفتن ملاحظات زیست محیطی و مسئولیت پذیری اجتماعی در ارزیابی سرمایه گذاران، رقابتی نبودن شرایط بازار و عدم …

پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری …

پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان – مطالعه موردی بانک قرض الحسنه مهر استان اردبیل پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی گرایش بازاریابی چکیده هدف این پژوهش بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *